UN HOMENAXE CON SOSPRESA Y XORNADA D'ESALTACIÓN PATRIÓTICA

 


"Cuando-y dije a la muyer que me presentaba otra vez a alcalde, casi me mata", confesó Don Wifredo al Delegáu de Dios en La Ciudá de Cuentu mientres llegaben el restu de los miembros del Comité de Confianza del Sr Alcalde, más el Funcionariu Repunante al que Don Wifredo tenía enfiláu porque siempre tenía que-y buscar un pero a tolo que proponía. 

"Este mes de setiembre es un no parar", siguía diciéndo-y al Delegáu de Dios, "primero la fiesta en L' Atalaya, después la Fiesta Mayor, vienes tu y el homenaje a Monseñor el día 28 y para acabar el mes, la Xura'l Trapolexu"

"A ver, el homenaje a Monseñor Rouco-Varela lo organiza `Valores en libertad´, una asociación apolítica que reconoce la labor pastoral de este gran hombre por la defensa de la Santa Madre Iglesia y de la unidad de la familia, y había pensado que como estamos más o menos en la misma onda, como dice la juventud, y como primera autoridad que eres, creo que deberías acompañarme, por supuesto con la Primera Dama", dixo'l Delegáu de Dios a Don Wifredo a lo que Don Wifredo respondió-y que claro que diríen tanto él como la Primera Dama. "¿Y podrá venir con nosotros  Baltasar Cerulleda?" entrugaba Wifredo a l'Autoridá Eclesiástica "Es buena persona, nada que ver con los Social Comunistas del Tridente", dicíalo d'un mou onde quería xustificase  pa llevalu al homenaxe. Persabía qu'al Delegáu de Dios, al Sr. Pindio y a la Sra. Guada nun-yos cayía mui bien: al primeru por ser "de los malos" y a Pindio y a Guada porque teníen celos de que Don Wifredo tuviera munches atenciones pa con él. "Por poder, puedes llevarlo sin problema, pero te digo que mi discurso en la Santa Cavierna del 8 de setiembre, comparado con Monseñor y a los señores de `Valores en Libertad´, voy a parecer igual de comonista que el mismísimo Satán, qué Satán, digo El Coletas". Siguieron falando mentanto llegaba'l restu de los miembros y depués d'un cachu entrugó-y si Monseñor tenía relación col hermanu ximielgu, a lo que'l Delegáu dixo. "Lo lleva muy mal" . "Yo tengo relación con Los Alaskos, que como sabes, aunque vistan modernos, son de los nuestros", dixo Don Wifredo "y podía hablar con ellos para que convencieran al hermano y se presentara en el homenaje y le cantara esa canción que le  dedicó a  Sor Citroën". "Wifredo, yo no lo acabo de ver", dixo'l Delegáu de Dios. "De todas formas, aunque no hay tiempo, piénsalo, podíamos poner fin a años de distanciamiento entre dos hermanos, y a pesar de que es un calamidad, Dios es bueno y quiere a todos sus hijos por igual", remató Don Wifredo


Xusto cuando taben falando sobre la comeniencia o non de reconciliación ente dos hermanos enfrentaos, aporten Guada, Pindio, la Primera Dama y el Funcionariu de Carrera Repunante al que Don Wifredo-y tien hinches porque siempre que facía dalguna propuesta,  taba él custionándo-ylo too. 

Axuntárense pa falar de la cellebración de "La Xura'l Trapolexu". En realidá casi nun facía falta porque prácticamente taba too atao y añudao, gracies a la lluz encesa de L'Atalaya qu'enxamás descansa.  Entama entós Don Wifredo diciendo: "Voy a enviar una carta a todos los vecinos del Boulevard del Norte con un trapolexín para que lo cuelguen en la ventana el día del desfile y, de paso, aprovechando la presencia del Sr. Delegáu de Dios en La Ciudá de Cuentu, le pediría que las bendijese y así irían todas benditas, tanto las cartas como las banderas". 

El Funcionariu de carrera Repunante al que Don Wifredo-y tien hinches retrucó "¿Y ya tiene los trapolexos?, ¿Cómo se hizo con ellos? Eso necesita una autorización de Intervención". Mentanto lo dicía, la cara de Don Wifredo diba poniéndose morada como podemita esaltáu y darréu d'ello, fíxose un silenciu que talmente paecía que se cortaba a hachazos. "Mire usted, joven", retrucó Don Wifredo después casi un minutu de tensión nel ambiente, "¿Insinúa usted que estoy robando?". "Yo no he dicho cosa tal, solamente que este tipo de actuaciones llevan unos trámites, más nada", dixo'l Funcionariu too nerviosu pero seguru de sí mesmu. "A ver, es usted muy joven e inexperto", zampó Don Wifredo. "Aquí ni Intervención, ni Tesorería, ni nada. Yo mismo llamé a Feng-Cha esta mañana, pero como no estaba, hablé con Laura-Huang, su señora, y le hice un pedido de  1000 trapolexinos. Bueno, en realidad necesitaba 900, pero para redondear pedí 1000 para regalos de protocolo o cualquier cosa que pueda surgir. Feng y Laura son muy buena gente, y no se hable más", dixo Don Wifredo al alto la lleva a puntu españar.

"¿Le traigo una tila?" dixo Guada, la conceyala, de Fiestes, Lluces, Cabalgates y Desagospios de manifestantes d'El Tridente nun tonu que rayaba lo servil. "No, gracias" respondió Don Wifredo secu y desentonáu. Mentanto, La Primera Dama miró pa Guada, con cara disculpase poles desentonaures del home y pa destensar la situación dixo,  "A mi, para la actuación de después de la Xura'l Trapolexu me gustarían los hermanos esos vascos de `Mocedades´, Bertín Osborne o Juan Pardo" a lo que Don Wifredo-y dixo que lo estudiaríen, pero qu'escoyera ente ún de los trés. El Delegáu de Dios en La Ciudá de Cuentu dixo que cómo nun trayíen a aquella chavalina que cantaba cola guitarra. Nun-y salía'l nome pero namás que dixo que cantaba dalgo de una "Cigarra" y aquello d' "Un Pueblo es", yá se decataron de quién taben falando, menos Guada y Pindio, por razones d'edá. "La verdad, es de las nuestras" dixo Don Wifredo, "pero supongo que habrá que buscar a alguien que enganche a la juventú y esta gente, buenísima, son más para nosotros"

L'actu diba consistir nun desfile que saldría de La Estación y darréu pasaría pel Boulevard del Norte con soldaínos trayíos de Noreña y de Madrid, pa da-y más prestancia al actu, habría una banda música que tocaría música militar y la Tuna de Veteranos, que-y daba un toque más universitariu onde'l patriotismu y la cultura quedaren fundíos nun abrazu mui estrenchu. Darréu d'ello, na Plaza'l Trapolexu, procederíase a un actu mui solemne, izando "El Trapolexu" mientres suenen los compases del "Chunda, Chunda", más conocíu como "La Marcha Real".  Bien llueu, tendría llugar l'actu relixosu presidíu pol Delegáu de Dios, ónde sacaría caliente, como acabante salir del fornu, un discursu-sermón fechu en La Santa Cavierna. Hai que dicir qu'al Delegáu de Dios, l'escenariu de La Santa Cavierna ponlu bracu al empar que lu inspira pa facer esos sermones que fai. Dempués de la comunión, primero coles autoridaes civiles, militares, relixoses y el pueblu llanu, pasaríen a la Xura'l Trapolexu pa rematar con actuación musical pol aquello d'enganchar a los más mozos. 

"A ver, Guada", dixo Don Wifredo, "Habrá que contratar a Bertín Osborne o a esa chica, María Ostiz. A Mocedades, mejor no, porque creo que entre ellos están `mata a mata´, como los de NÓS-ASTURIES" "¿Y para los más jóvenes, que quiere, Don Wifredo?", dixo una eficiente Guadas tomando nota de los dictaos del mandatariu de La Ciudá de Cuentu.  "A ver `Los Alaskos´me caen bien y son de los nuestros, `pero ya estuvieron. Me gustaría también dar un toque sureño con José Manuel Soto, pero hay que pensar en la juventud", remató Don Wifredo. "¡¡Ya está!!" dixo Don Wifredo. "Llama a Marta Sánchez. Esa chica combina belleza, juventud y patriotismo"

"¿Está autorizado el gasto?" dixo'l Funcionariu Repunante. "Ni gasto, ni gasta. Si tenemos que seguir todos los trámites al pie de la letra, igual celebrábamos esto cuando esté criando malvas", dixo Don Wifredo con un tonu que recordaba al fundador d'Alianza Popular. "Parece que está puesto aquí por la Señora Radetzky. Se salva que no trabaja en L'Atalaya para mí" contestó-y Don Wifredo al Funcionariu. 

"Y yo qué hago", entrugó'l Señor Pindio. "¿Qué vas a hacer, Pindio, escucharme y lo que yo te diga?", contestó Don Wifredo.




Comentarios

Entradas populares